https://www.facebook.com/events/s/%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D1%83-%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B8-%D1%82%D0%B0-/1222186525181915/
Метою навчально-практичного проекту є надання теоретичних знань та здобуття практичних професійних навичок з питань діагностики та корекції невротичних розладів у дітей різного віку та консультування батьків щодо покращення дитячо-батьківських відносин та соціальної ситуації життя дитини.Завдання проекту:
– ознайомити із симптомами невротичних розладів у дітей та підлітків;
– ознайомити із особливостями діагностики причин виникнення невротичних розладів у дітей та підлітків;
– засвоїти практичні навички корекції проблемної поведінки дітей та підлітків, що спричинена невротичними розладами;
– оволодіти навичками консультування батьків щодо покращення дитячо-батьківських відносин, що може бути причиною невротичного розладу у дітей;
– сформувати розуміння важливості дотримання професійних етичних принципів і норм в роботі дитячого психолога та психотерапевта.
Форма для реєстрації: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx…
Проект є додатковою спеціалізацією в структурі секції дитячо-юнацької психотерапії. Години сертифікуються секцією дитячо-юнацької психотерапії УСП. Заключний сертифікат не дає статусу дитячого психотерапевта.Навчально-практичний проект складається з 6 дводенних сесій: загальна кількість годин – теорії 40 годин, практики 20 годин, супервізії 12 годин. Навчання проводиться один раз на 1,5-2 місяці, в перервах між сесіями учасники займаються самостійно: опрацьовують додаткові теоретичні джерела та відпрацьовують практичні навички діагностики, корекції та консультування в роботі з дітьми, підлітками та їх батьками.При проведенні сесій використовуються традиційні (лекція, семінар) та інноваційні форми навчання (практичні заняття у формі групових дискусій, підготовка та обговорення групових проектів та проблемних ситуацій, відпрацювання навичок діагностики, корекції та консультування.Тренери проекту
Матвійчук Тетяна – кандидат психологічних наук, доцент, дитячий, підлітковий та юнацький психолог, фахівець з Sandplay-терапії, дійсний член УСП, член правління ГО «Хмельницьке об’єднання психологів та психотерапевтів».
Атаманчук Ірина – дитячий, підлітковий та юнацький психолог, груповий психоаналітик, фахівець з Sandplay-терапії, арт-терапевт, дійсний член УСП.Суперізори проекту – надають консультативну та супервізійну підтримку розвитку проекту:
Католик Галина – супервізор УСП, Голова секції ДЮТ УСП.
Нартікова Марʾяна – супервізор УСП.ПРОГРАМА ПРОЕКТУ
І Модуль
Тривожність та різні види страхів у дітей та підлітків:
– симптоми тривоги відповідно до Класифікації психічних і поведінкових розладів (МКХ-10),
– розлади прив’язаності та їх вплив на рівень тривожності у дітей,
– діагностика рівня тривожності та страхів у дошкільному та шкільному віці,
– принципи побудови програм індивідуальної та групової корекції,
– арт-терапевтичні та інші техніки подолання тривожності та страхів.ІІ модуль
Емоційно-вольова сфера та її вплив на поведінку дитини:
– алекситимія: її ознаки та причини,
– особливості діагностики емоційно-вольової сфери,
– особливості виявлення причин агресивної поведінки,
– СДВГ і агресивна поведінка,
– особливості корекції емоційно-вольової сфери дитини у різному віці,
– арт-терапевтичні та інші прийоми роботи з дітьми.ІІІ модуль
Енурез та енкопрез як психосоматичні розлади, що впливають на поведінку дитини:
– симптоми та особливості прояву відповідно до Класифікації психічних і поведінкових розладів (МКХ-10),
– збір анамнезу для виявлення причин та шляхів корекції дитячо-батьківських відносин,
– особливості використання терапевтичних прийомів роботи.ІV модуль
Логоневроз та тикозні розлади як причина порушення взаємодії з однолітками:
– симптоми та причини виникнення логоневрозу і тикозних розладів,
– елективний мутизм: ознаки та причини виникнення;
– особливості роботи вузьких спеціалістів,
– специфіка корекційного та терапевтичного впливу.V модуль
Розлади харчової поведінки та психосексуальні розлади:
– симптоми та причини анорексії та булімії,
– психосексуальний розвиток та його вплив на поведінку дитини та підлітка;
– мастурбація – норма чи патологія,
– специфіка роботи психолога з цією проблематикою.VІ модуль – супервізійний.
– аналіз наукових джерел по темі,
– представлення опису випадківВартість участі для членів УСП – 1800 грн за один модуль, для інших учасників 2000 грнКоординатори проекту:
Матвійчук Тетяна – 0673842338,
Атаманчук Ірина – 0673540902
