



Українська Спілка Психотерапевтів, Європейська Асоціація Психотерапії та Чеська національна асоціації психотерапії оголошують про проведення Спільного онлайн-симпозіуму.
Серія спільних онлайн-симпозіумів є натхненням та ініціативою українських психотерапевтів, підтримана ЄАП. Перший, присвячений етичним викликам, відбувся 24 лютого 2023 року у річницю повномасштабного вторгнення в Україну. На Другому симпозіумф у червні 2023 р. обговорювались нові виклики для психотерапевтів.
З радістю повідомляємо, що на Третьому симпозіумі, який організовують та проводять спільно УСП, ЄАП та Чеська НАП, представлять свої презентації видатні доповідачі – професор Марек Прейсс та професор Еммі ван Дюрзен. Їхні доповіді будуть надзвичайно важливими для українських та європейських психотерапевтів.
Ми також з гордістю представимо результати низки досліджень, пов’язаних із психічним здоров’ям та ресурсами, отримані українськими психотерапевтами, котрі є фахівцями, що знаходяться на передовій соціальних та ментальних змін. Результати цієї роботи представлять спікери Володимир Погорілий у контексті вибірки тих психотерапевтів, які виїхали з України, та професор Кіра Сєдих на вибірці тих, хто залишився в Україні. Насамкінець Олена Добродняк, системний сімейний психотерапевт, супервізор секції ССТ УСП, підведе підсумки звіту.
ПРОГРАМА
09:30 ВСТУПНІ ПРОМОВИ:
доктор наук Ірена Безич, президент Європейської Асоціації Психотерапії, професор Роман Кечур, Українська Спілка Психотерапевтів, Їрка Драгота, Чеська національна асоціація психотерапії.
ПРЕЗЕНТАЦІЇ:
09:45 Професор Марек Прейсс «Трансгенераційна передача травми».
10:45 Професор Еммі ван Дюрзен «Від кризи до свободи».
11:45 Перерва на каву
12:00 Професор Кіра Сєдих «Вплив війни на сімейні та психотерапевтичні системи».
12:30 Володимир Погорілий «Досвід українських психотерапевтів, які виїхали з України».
13:00 Олена Добродняк «Зміни у терапевтичних системах з початку повномасштабного вторгнення в Україну».
13:30 Обід
14:00 ДИСКУСІЇ В МАЛИХ ГРУПАХ
15:00 Перерва на каву
15:15 КРУГЛИЙ СТІЛ ЗА УЧАСТІ ВСІХ СПІКЕРІВ
Модератори: Патриція Хант, FRSA, екс-президент Європейської Асоціації Психотерапії, та Олександр Мироненко, Українська Спілка Психотерапевтів.
16.15 ЗАКРИТТЯ СИМПОЗІУМУ
Час вказаний за центральноєвропейським часом (CET).
Симпозіум проходитиме українською, англійською та чеською мовами із синхронним перекладом доповідей.
СЕРТИФІКАТ ПРО УЧАСТЬ БУДЕ НАДІСЛАНО ВСІМ, ХТО ВІДВІДАЄ СИМПОЗІУМ.
ДЛЯ УЧАСТІ У ЦЬОМУ БЕЗКОШТОВНОМУ ДЛЯ ПСИХОТЕРАПЕВТІВ ЗАХОДІ НЕОБХІДНО ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ.
Секція дитячої та юнацької психотерапії Української спілки психотерапевтів запрошує до участі у новому теоретичному субпроекті «ПСИХОТЕРАПІЯ ТА КУЛЬТУРА» психологів, психотерапевтів, студентів-психологів та усіх зацікавлених у даній темі.
Автор лекційного курсу: Павло Дзіковський- клінічний психолог, психотерапевт з напрямку психоаналіз, член Української спілки психотерапевтів.
В наш час величезних потоків інформації та достатньо вузької спеціалізації освіти спостерігається таке, достатньо небезпечне, явище, як “фрагментація знань”. Ми все більше і більше сприймаємо інформацію, як набір коротких повідомлень, дописів, кліпів. Це одна з основних характеристик сучасної постмодерної епохи – відсутність зв’язних складних історій – метанаративів. Сприймати короткі та яскраві повідомлення, звісно, легше та приємніше, але у всього є своя ціна. За комфорт та зручність у поглинанні контенту ми часто платимо фрагментністю та мозаїчністю нашої картини світу. При такому способі сприйняття часто будь які явища оточуючого світу сприймаються ізольовано, без зв’язку з іншими явищами, поза психологічним, соціальним, культуральним, історичним контекстами.
Дуже часто так сприймається і психотерапія. Відповідно, і до психотерапіії виставляються чисто утилітарні та практичні вимоги. Але психотерапія – явище набагато ширше та складніше – виникає на межі 19-го та 20-го століття, на межі епох модерну та постмодерну та мала величезний вплив на культуру 20-го століття, продовжує впливати і зараз.
У даному циклі лекцій досліджуються історичні, соціальні, культурологічні та філософські передумови виникнення та розвитку психотерапії та відбувається поміркування над тим, як психотерапія вплинула на культуру загалом.
Окрім того, розглядається аспект впливу тієї чи іншої культурної епохи на виховання дитини та яке місце в культурі займає дитинство.
Приклади тем лекцій:
ТЕМА 1. Психотерапія в культуральному, історичному та філософському аспектах…
ТЕМА 8. Психотерапія на зламі модерну та постмодерну…
ТЕМА 12. Доба нарцисизму та споживання. Постмодерн та наростання ентропії…
Проект складається з трьох дводенних циклів лекцій та сертифікується секцією дитячої та юнацької психотерапії УСП. Для учасників УСП субпроект зараховується як години теорії (24 год). Один дводенний цикл складається з 8 год лекцій.
Перший цикл лекцій відбудеться: 8-9 грудня
Формат: онлайн
Реєстрація: https://forms.gle/5vHkbHhx2yqU94CA6
Координатор проекту
Facebook: Olena Shumeyda
+380669705029 (Viber, Telegram)
8 листопада 2023 року була підписана угода про співпрацю Польського терапевтичного товариства та секції дитячої на юнацької психотерапії Української спілки психотерапевтів. Угода була підписана президентом ZG проф. Bassama Aouila, за участю члена ZG проф. Джозефа Біннебеселя, проф. Дітта Бачала- професорів університету Миколи Коперника м. Торунь, Польща, та д.пс.н., проф. Львівського державного університету внутрішніх справ, президентом Українського інституту дитячо-юнацької психотерапії та психологічного консультування, керівника секції дитячо-юнацької психотерапії Української спілки психотерапевтів Галиною Католик. Метою угоди є консолідація зусиль і можливостей сторін для взаємодопомоги, співпраці та отримання позитивного результату в розробці освітніх навчальних проектів з дитячої та юнацької психотерапії, зміцнення єдності освітнього простору, утвердження пріоритетності сфери надання освітніх послуг та психотерапевтичної допомоги для розвитку психічного здоров’я дітей та підлітків, у підвищенні якості освіти, у розвитку недержавної освіти, у тому числі приватної, досягнення рівного доступу до якісної освіти відповідно до освітніх потреб і запитів дітей та молоді.
Розпочався 8-й Львівський проект з “Психодинамічної інтегративної психотерапії немовлят, дітей, підлітків та молоді” в рамках Української школи дитячо-юнацької психотерапії в Українській спілці психотерапевтів. Навчаючі психотерапевти- Галина Католик, Мар’яна Нартікова. Чудова група з усіх куточків світу. Вмотивовані, яскраві, рефлексуючі та чуйні учасники працювали над глибинними регресивними станами, сновидіннями, ідентичністю та з багатьма іншими змістами.У добру путь, дорогі наші українські дитячі психотерапевти з Української школи дитячо-юнацької психотерапії
4-5 листопада відбудеться 2 модуль проекту “Невротичні розлади у дітей та підлітків в роботі дитячого психолога”.
Тема модуля “Емоційно-вольова сфера та її вплив на поведінку дитини”
Основні акценти:
🤔 алекситимія: її ознаки та причини,
🤔 особливості діагностики емоційно-вольової сфери,
🤔 особливості виявлення причин агресивної поведінки,
🤔 СДВГ і агресивна поведінка,
🤔 особливості корекції емоційно-вольової сфери дитини у різному віці,
🤔 арт-терапевтичні та інші прийоми роботи з дітьми.
Ви маєте можливість приєднатись до проекту або пройти окремий модуль і отримати сертифікат УСП.
Діє гнучка система знижок.
Більш детальна інформація у приват або за тел. 0673842338, 0673540902
Відбувся черговий семінар з “Психодинамічної інтегративної психотерапії немовлят, дітей, підлітків та молоді” в рамках Української школи дитячо-юнацької психотерапії Української Спілки Психотерапевтів. 11-й семінар – супервізійний. Ведучі Галина Католик та Мар’яна Нартікова. Важкі випадки, нові виклики…нові досвіди… Дитячі психотерапевти, як завжди, віддані дітям. Це не професія, це стан неймовірної потреби обігріти дитячі душі. ДЯКУЮ ВАМ, дорогі дитячі психотерапевти!!!
Ласкаво запрошуємо до участі у V-тій Всеукраїнській науково-практичній конференції з дитячої та юнацької психотерапії Української Спілки Психотерапевтів
“Нашого цвіту во всьому світу – скарби Української нації”
20 – 21 жовтня 2023 року, м.Ужгород, Україна
Життя в умовах війни на території України та поза її межами- це реальність сьогодення. Руйнація міст, втрати населення, родин, зміна місця проживання- це те, що точно залишить слід у нашій пам’яті. Незалежно від віку, війна впливає на всіх людей. В цих реаліях саме діти і молодь є найбільш вразливою категорією, яка потребує фахової підтримки.
Як зберегти свою ідентичність, як справитися з емоційними переживаннями та травмами. Як пережити цей період, щоб відновитися для майбутньої відбудови сильної і заможної України.
Ми запрошуємо і чекаємо на:
-випускників і учасників навчальних проектів з дитячої та юнацької психотерапії УСП
-представників інших напрямків психотерапії спілки
-дитячих психотерапевтів, психологів
-лікарів
-студентів профільних вузів
-соціальних працівників
-педагогів
-Вас
На конференції плануємо доповіді, майстеркласи, воркшопи, велику групу рефлексії та круглий стіл, на якому будемо мати можливість обговорити наш спільний досвід і сформувати резолюцію та рекомендації для спеціалістів.
Тематичні напрямки конференції:-Як змінювалися запити клієнтів на психологічну/психотерапевтичну допомогу (від початку війни і до тепер)
-Статистика війни (вік, стать клієнтів)
-Хто Я? (питання ідентичності клієнтів та суспільства вцілому)
-Роль сім’ї в житті дитини
-Технології надання інформаційної психологічної допомоги сімя’м з дітьми
-Особливості надання психологічної допомоги дітям ВПО та дітям з інвалідністю та кризові втручання
-Де знаходити ресурси для себе і дітей, які приходять в терапію (теорія і практика)
-Психотерапевт/психолог в умовах війни(професійна і особистісна ідентичність, етика і рамки, безпека, робота і волонтерство)
-Реалії та сучасні виклики (специфіка травми)
-Досвід іноземних колег(іновації та обмін досвідом)
Подія відбулася в Національному музеї імені Андрея Шептицького у Львові. Учасниками дискусії були Олександр Фільц та Оксана Борисова. Модерувала зустріч Галина Католик.
Повномасштабне вторгнення росії в Україну стало каталізатором творчих рефлексій на тему війни для багатьох митців. Це була пряма чи прихована форма пошуку світоглядного та психологічного балансу кожного з авторів, емоційного вияву особистого спротиву, переживань, внутрішньої драми, трагедії сьогодення, навіть якщо це виражалося у споглядальній паузі чи творчому заціпенінні. З початком активної фази війни для Оксани Борисової творчість стала безумовною опорою, що дозволила мисткині вціліти як особистості. Так з’явився проєкт “ДНК-КОД СВОБОДИ”.