Цикл тематичних інтервізій в напрямку “Психодинамічна інтегративна психотерапія немовлят, дітей, підлітків та юнацтва”
Програма циклу спрямована на удосконалення теоретичних та практичних знать у сфері дитячої психології та психотерапії, розширення спектру психологічного інструментарію в роботі з дітьми, а також вміння застосовувати отриманий досвід у власній практичній діяльності.
Цикл передбачає 150 годин взаємодії у форматі інтервізійних зустрічей. По завершенню учасники отримують Сертифікат УСП із підтвердженням кількості виконаних годин теорії. Для здобувачів психотерапевтичної освіти в напрямку “Дитяча та юнацька психотерапія” ці години можуть бути зараховані як години опрацювання літератури в спеціалізації.
Формат роботи:
Цикл тематичних інтервізій формується за наступним алгоритмом: 1 зустріч – обговорення теми, згідно програми, 2 зустріч – обговорення книги з переліку літератури, 3 зустріч – наступна тема програми, 4 – наступна книга з переліку літератури і т.д.
Зустріч відбувається 1 раз на 3 тижні, тривалістю 3 години, у форматі онлайн на платформі Zoom.
За результатами кожної зустрічі всі присутні учасники групи отримують протокол із напрацьованим на інтервізії матеріалом.
Види взаємодії:
- розгляд теоретичних питань заявленої тематики: учасники групи готують інформаційну частину.
- розгляд практичних питань заявленої тематики: учасники групи готують техніки, тести, методики та вправи для ознайомлення.
- обмін досвідом із питань заявленої тематики.
- обговорення спільно прочитаної літератури.
- розгляд випадків з власної практики.
Тематика інтервізійних зустрічей:
- Організація процесу психотерапевтичної роботи з дітьми: онлайн та очна взаємодія.
- Організація співпраці з колегами суміжних спеціальностей (лікарі, психіатри, педагоги і т.д).
- Робота терапевта в проміжках між зустрічами з клієнтами (ведення документації, протоколів, підготовка до інтервізій та супервізій).
- Батьківські зустрічі: специфіка взаємодії під час терапії дитини.
- Вікові кризові періоди та особливості роботи з ними.
- Робота з МАК: використання у взаємодії з дітьми.
- Пісок у роботі з дітьми: тонкощі використання, техніки, символізм.
- Небажана поведінка дитини: передумови, механізми, наслідки.
- Робота з дитячою психосоматикою.
- Істерики та агресія: механізми взаємодії.
- Страхи дитини: види, причини та механізми виникнення і розвитку, інструментарій та техніки, можливі для використання у випадку роботи із запитом.
- Робота із захисними механізмами дітей: тонкощі роботи.
- Супровід сепараційного процесу у дитячо-батьківській взаємодії.
- Булінг у житті дитини: коли дитина може бути жертвою, а коли кривдником.
- Проблеми навчальної мотивації.
- Розлучення батьків: робота з дитиною.
- Робота з дитячими обрáзами: їх вплив на взаємодію з навколишніми.
- Межові стани у дітей: специфіка взаємодії та супроводу.
- Робота з нарцистичними частками у дитячо-батьківській взаємодії.
- Робота з дитиною, спрямована на проживання горя.
- Дитячі залежності з дорослими наслідками.
- Проблеми харчової поведінки у дітей.
- Самопошкодження підлітків: причини, специфіка роботи, співпраця з батьками, техніки взаємодії.
- Специфіка роботи з дітьми, народженими в результаті ЕКЗ.
- Специфіка взаємодії з дітьми у груповій формі роботи.
До участі запрошуються: психологи, психотерапевти різних напрямків, які працюють з дітьми та підлітками, здобувачі психотерапевтичної освіти в напрямку «Дитяча та юнацька психотерапія» та зацікавлені в її отриманні, дитячі психологи.
Координатор проекту:
Анна Романик, представник Рівненського регіонального осередку секції Дитячої та юнацької психотерапії УСП
+380966337604 (Telegram, Viber)
psy.anna.romanyk@gmail.com