Цикл тематичних інтервізій

Цикл тематичних інтервізій в напрямку “Психодинамічна інтегративна психотерапія немовлят, дітей, підлітків та юнацтва”

Програма циклу спрямована на  удосконалення теоретичних та практичних знать у сфері дитячої психології та психотерапії, розширення спектру психологічного інструментарію в роботі з дітьми, а також вміння застосовувати отриманий досвід у власній практичній діяльності.

Цикл передбачає 150 годин взаємодії у форматі інтервізійних зустрічей. По завершенню учасники отримують Сертифікат УСП із підтвердженням кількості виконаних годин теорії. Для здобувачів психотерапевтичної освіти в напрямку “Дитяча та юнацька психотерапія” ці години можуть бути зараховані як години опрацювання літератури в спеціалізації.

Формат роботи:

Цикл тематичних інтервізій формується за наступним алгоритмом: 1 зустріч – обговорення теми, згідно програми, 2 зустріч – обговорення книги з переліку літератури, 3 зустріч – наступна тема програми, 4 – наступна книга з переліку літератури і т.д.

Зустріч відбувається 1 раз на 3 тижні, тривалістю 3 години, у форматі онлайн на платформі Zoom.

За результатами кожної зустрічі всі присутні учасники групи отримують протокол із напрацьованим на інтервізії матеріалом.

Види взаємодії:

  • розгляд теоретичних питань заявленої тематики: учасники групи готують інформаційну частину.
  • розгляд практичних питань заявленої тематики: учасники групи готують техніки, тести, методики та вправи для ознайомлення.
  • обмін досвідом із питань заявленої тематики.
  • обговорення спільно прочитаної літератури.
  • розгляд випадків з власної практики.

Тематика інтервізійних зустрічей:

  1. Організація процесу психотерапевтичної роботи з дітьми: онлайн та очна взаємодія.
  2. Організація співпраці з колегами суміжних спеціальностей (лікарі, психіатри, педагоги і т.д).
  3. Робота терапевта в проміжках між зустрічами з клієнтами (ведення документації, протоколів, підготовка до інтервізій та супервізій).
  4. Батьківські зустрічі: специфіка взаємодії під час терапії дитини.
  5. Вікові кризові періоди та особливості роботи з ними.
  6. Робота з МАК: використання у взаємодії з дітьми.
  7. Пісок у роботі з дітьми: тонкощі використання, техніки, символізм.
  8. Небажана поведінка дитини: передумови, механізми, наслідки.
  9. Робота з дитячою психосоматикою.
  10. Істерики та агресія: механізми взаємодії.
  11. Страхи дитини: види, причини та механізми виникнення і розвитку, інструментарій та техніки, можливі для використання у випадку роботи із запитом.
  12. Робота із захисними механізмами дітей: тонкощі роботи.
  13. Супровід сепараційного процесу у дитячо-батьківській взаємодії.
  14. Булінг у житті дитини: коли дитина може бути жертвою, а коли кривдником.
  15. Проблеми навчальної мотивації.
  16. Розлучення батьків: робота з дитиною.
  17. Робота з дитячими обрáзами: їх вплив на взаємодію з навколишніми.
  18. Межові стани у дітей: специфіка взаємодії та супроводу.
  19. Робота з нарцистичними частками у дитячо-батьківській взаємодії.
  20. Робота з дитиною, спрямована на проживання горя.
  21. Дитячі залежності з дорослими наслідками.
  22. Проблеми харчової поведінки у дітей.
  23. Самопошкодження підлітків: причини, специфіка роботи, співпраця з батьками, техніки взаємодії.
  24. Специфіка роботи з дітьми, народженими в результаті ЕКЗ.
  25. Специфіка взаємодії з дітьми у груповій формі роботи.

До участі запрошуються: психологи, психотерапевти різних напрямків, які працюють з дітьми та підлітками, здобувачі психотерапевтичної освіти в напрямку «Дитяча та юнацька психотерапія» та зацікавлені в її отриманні, дитячі психологи.

Координатор проекту:

Анна Романик, представник Рівненського регіонального осередку секції Дитячої та юнацької психотерапії УСП

+380966337604 (Telegram, Viber)

psy.anna.romanyk@gmail.com