Теоретична підготовка

ПРОГРАМА курсу спеціалізації в напрямку “Психодинамічна інтегративна ПСИХОТЕРАПІЯ НЕМОВЛЯТ, ДІТЕЙ, ПІДЛІТКІВ ТА ЮНАЦТВА “

(розробник програми курсу Галина Католик, Марта Білик)

Програма курсу забезпечує повний обсяг годин спеціалізації в напрямку для здобуття  психотерапевтичної освіти та виконання вимог Української спілки психотерапевтів (УСП) та Європейської  Асоціації Психотерапії (EAP) для здобуття статусу психотерапевта. Передбачає  300 годин навчання  (250 год. теорії та 50 год. опрацювання літератури) розподілених на 10 семінарів. По звершенню спеціалізації відбудеться захист теоретичних робіт, що є частиною заключної атестації для отримання статусу психотерапевта. Орієнтовна тривалість навчання 2,5 роки. Завершення навчання не є повною психотерапевтичною освітою, учасники отримують Сертифікат УСП із підтвердженням кількості виконаних годин.

Формат роботи: 4 семінари на рік, кожен тривалістю 3 дні (пт, сб, нд). Онлайн, на платформі Zoom.  Презентації  надаватимуться за згодою лекторів.

Приклади лекційних блоків та деяких тем:

Лекційний блок 1. Історія дитячої психотерапії. Теорії та дослідження, на яких базується дитяча та юнацька психотерапія.  

  • Розвиток з позиції Селф-психології Х. Кохута, теорія побудови Селф-структури Д.Штерна.
  • Теорія прив’язаності та спостереження за немовлятами (Дж. Боулбі, Р. Шпіц)
  • Трансперсональний підхід у дитячій психотерапії (сучасні наукові теорії особистості (Станіслав Гроф, Кен Уїлбер, Джоан Келфакс, Хел Беннет), що враховують добіографічні (пренатальні, перинатальні) і трансперсональні рівні досвіду. Класифікація сфер розвитку С. Грофа.

Сучасні теорії дитячої психотерапії: Особливий підходи в дитячій та юнацькій психотерапії В. Цімпріх. Теорія розладів прив’язаності К.Х.  Бріша. Сучасні вітчизняні теорії дитячої психотерапії. ТОЩО

Приклади лекційних блоків та деяких тем:

Лекційний блок 4. Особливості сучасного застосування дитячої та юнацької психотерапії.
3 семінари по 25 год. (75 год.)

  • Пре та перинатальна психологія та психотерапія. Особливості роботи дитячого психотерапевта.

Діада мати-дитина (Т.Барадон. Б.Крамер. та ін.) Терапія розладів материнської прив’язаності. ТОЩО